środa, 5 lutego 2014

Coś na początek

Witam wszystkich serdecznie :) Dziękuję, że postanowiliście zajrzeć na mojego bloga. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Z góry informuję, że rozdziały będę wstawiać nieregularnie ze względu na moje obowiązki szkolne, także od razu przepraszam jeśli zniknę na kilka dni. Nie mam talentu pisarskiego, piszę to bo przede wszystkim sama jestem ciekawa jak to wygląda z perspektywy Peety. Jeśli to czytacie moje rozdziały, miło by było, gdybyście zostawili jakiś komentarz. Zawsze motywują do dalszej pracy :) krytyki i komplementy chętnie przyjmuje, jeśli zauważycie jakieś błędy to proszę mnie poprawić, a ja postaram się ich już nie popełniać. A i jeszcze jedno, opowiadanie będzie oparte na książce jak i na filmie. Zapraszam do lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz